مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 اردیبهشت 1399 ساعت 19:202020-05-12حوادث

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام


برخی رویدادهای( 23 اردیبهشت ماه) در استان ایلام را در این بسته خبری می توانید، بخوانید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام؛ سرهنگ محمد سلیمی زاد فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان با اشاره به درگیری دسته جمعی بین دو طایفه دربخش مورموری، اظهار کرد: یک مورد درگیری به دلیل اختلاف ملکی و برداشت محصول کشاورزی رخ داده بود، که بلافاصله عاملان شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: به دلیل اختلافات ملکی و برداشت محصول بین دو طایفه در بخش انتظامی مورموری درگیری دسته جمعی توسط طرفین صورت گرفت که در این درگیری تعداد زخمی که برای سیر مراحل درمانی به بیمارستان اعزام شدند.

1500 بسته معیشتی توسط هلال احمر ایلام بین نیازمندان توزیع می شود علی اصغر علی اکبری مدیرکل جمعیت هلال احمر استان ایلام در دیدار با مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ایلام اظهار کرد: ر راستای فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اجرای کمک مومنانه، در قالب طرح بشردوستانه دست یار یک هزار و 500 بسته معیشتی با همکاری خیرین داوطلب و داوطلبان جمعیت هلال احمر آماده شده و در میان نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا در سراسر استان توزیع می شوند.

وی افزود: خیّرین داوطلب زیادی به هلال احمر و کمیته امداد متصل هستند و باید با همکاری یکدیگر این ظرفیت را مدیریت کنیم تا کمک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام

بسته خبری| آخرین اخبار استان ایلام